Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies została zapoczątkowana w 1992 roku przez Evelyn H. Lauder. Evelyn H. Lauder

Misją Kampanii jest pokonanie raka poprzez edukację i badania medyczne.

Kampania to również szerzenie świadomości i wiedzy o raku piersi oraz przekazywanie przesłania, że wczesna diagnoza ratuje życie.

KAMPANIĘ 2013 KOMUNIKUJĄ 4 WIZUELE I HASŁO:estee lauder

estee lauderestee lauder

ZBIERANIE FUNDUSZY NA BADANIA

Całkowity zysk ze sprzedaży limitowanych produktów z różową wstążką firma Estēe Lauder (Poland) przekaże na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1 prowadzonych w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.W latach 2009-2012 zebraliśmy ponad 220 000 zł, które w całości przekazaliśmy na wsparcie w/w badań.

PRODUKTY Z RÓŻOWĄ WSTĄŻKĄ 2013 

PRODUKTY Z RÓŻOWĄ WSTĄŻKĄ 2013

GLOBALNA INICJATYWA ILUMINACJI

4 PAŹDZIERNIKA 2013
GODZINA 20:00
PODŚWIETLENIE PAŁACU KULTURY I NAUKI W WARSZAWIE

Różowe światło, którym podświetlane są znane obiekty, zwraca uwagę na problem raka piersi. Od kilku lat również Polska bierze udział w tej Inicjatywie. Patronat Honorowy nad wydarzeniem: Prezydent m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz. Hanna Gronkiewicz-Waltz

PARTNERZY KORPORACYJNI

Lot, Medicover, Belvedere, Radio Pin, Douglas, Sephora, Marionnaud