Z myślą o najmłodszych Żywiec Zdrój wprowadził nowość do portfolio wody niegazowanej. W maju  na sklepowe półki trafiły butelki z wizerunkiem Smerfów. Marka po raz kolejny umieszcza na etykietach bohaterów popularnych bajek, aby w ten sposób  zachęcać dzieci do sięgania po wodę oraz wspierać rodziców w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych ich pociech.

Dzieci często postrzegają wodę jako mało atrakcyjny napój. Według badań przeprowadzonych przez TNS Polska na zlecenie Żywiec Zdrój, blisko 1/3 najmłodszych deklaruje, że nie lubi pić wody, a tylko 38 proc. z nich wymienia ją jako ulubiony napój. Dlatego właśnie marka Żywiec Zdrój stale uatrakcyjnia swoje portfolio, aby pomagać rodzicom w budowaniu u dzieci zdrowego nawyku picia wody.

 

Woda jest jednym z podstawowych makroskładników diety. W wielu badaniach udowodniono, że picie wody przez dzieci jest jednym z elementów profilaktyki otyłości i skutecznym postępowaniem

w jej leczeniu –  podkreśla prof. dr hab. n. med. Halina Weker.

W jaki sposób można zachęcić dzieci do picia wody? Warto z nimi rozmawiać  i dbać o to by woda była zawsze pod ręką. Ważne jest również zadbanie o atrakcyjne podanie płynu.

Kształtowanie pozytywnych nawyków żywieniowych poprzez odpowiednie nawodnienie, jest dla nas kluczowym elementem działań. Prowadzimy liczne programy społeczne, które mają na celu zachęcenie jak największej liczby osób do spożywania wody i podawania jej swoim dzieciom. Dodatkowo proponujemy produkty z myślą o najmłodszych. Opakowania z wizerunkiem Smerfów są jednym z elementów tych działań i mam nadzieję, że dzięki nim jeszcze więcej dzieci polubi wodę – powiedziała Inga Songin, Dyrektor Marketingu i PR Żywiec Zdrój.

 

Produkty z nowej serii wody Żywiec Zdrój z bohaterami kinowej wersji filmu „Smerfy” dostępne są w dwóch wariantach.

Dedykowany najmłodszym format o pojemności  0,33l, nie tylko pasuje do małej dłoni, ale dzięki  nietypowemu kształtowi jest idealny do  zabawy np. stworzenia własnej wioski smerfów.

Klasyczne butelki o pojemności 0,5l dzięki wyjątkowej etykiecie i wygodnemu sportowemu zamknięciu  z pewnością zyskają uznanie także starszych miłośników tej kultowej bajki.

Produkty z limitowanej serii z bohaterami filmu „Smerfy” dostępne będą na sklepowych półkach do lipca.