Prawie 50 lat temu firma Straight Arrow na rodzinnej farmie koni, na wsi w stanie New Jersey stworzyła wyjątkowy szampon i odżywkę Mane ‘n Tail Original. Pierwotnie produkty były przeznaczone do pielęgnacji koni pokazowych o długich, pięknych grzywach i ogonach. Po jakimś czasie kilku pasjonatów jeździectwa zaczęło je stosować do pielęgnacji swoich włosów. „Oryginalna formuła szamponu i odżywki była najlepiej strzeżonym sekretem wśród wszystkich miłośników piękna” powiedział Devon B. Katzev, prezes Straight Arrow. Formuły produktów okazały się znakomite i bardzo szybko linia została przekształcona w kosmetyki dla ludzi. „Miłośnicy koni powiedzieli o tym swoim przyjaciołom, a dalej wieści rozprzestrzeniły się w natychmiastowym tempie”, kontynuuje Katzev. Sekret został odkryty – konsumenci na całym świecie mogli zacząć cieszyć się produktami, które były tak pożądane przez właścicieli koni.

Formuła szamponu zawiera silnie pieniące substancje czyszczące oraz emolienty, które sprawiają, że włosy stają się wyjątkowo miękkie. Dodatkowo, odżywka wzmacnia włosy i wspomaga ich prawidłowy wzrost – pozostawiając je lśniące i jedwabiste. Mikroproteinowa formuła zapobiega łamaniu się włosów oraz rozdwajaniu końcówek, dzięki czemu włosy są zdrowsze i mocniejsze – rezultaty są niewiarygodne! Od lat krąży również plotka, że dzięki produktom Mane ‘n Tail włosy szybciej rosną…

„Moja rodzina rozpoczęła działalność Straight Arrow, kiedy byłem małym chłopcem. Dorastałem zakochując się w tym biznesie i pracując na to, żeby firma stała się taką, jaką jest dziś. Jestem dumny z tego, że kontynuuję rodzinną tradycję i zaspakajam potrzeby klientów. Od 1970 roku tworzymy własne produkty i utrzymujemy najwyższy standard jakości”, dodaje Katzev.

Cena detaliczna szamponu: 29,99 zł

Cena detaliczna odżywki: 29,99 zł

Straight Arrow Products istnieje na rynku od 1970 roku. Obecnie główna siedziba firmy znajduje się w Betlejem w stanie Pensylwania. Wszystkie produkty powstają w USA i spełniają najwyższe standardy jakości. Firma cały czas się rozwija i dostosowuje do potrzeb ludzi. Swoje produkty sprzedaje w ponad 175 000 lokalizacjach w Ameryce Północnej i na całym świecie. Kredo brzmiące „Zaspokój potrzeby klienta”, od samego początku było najważniejsze dla założycieli Straight Arrow.