Wspierając edukację i badania medyczne – Kampania The Estée Lauder Companies Na Rzecz Walki z Rakiem Piersi
– Limitowana edycja The Hand Treatment La Mer i French Pink Set Bobbi Brown
Jesienią jak co roku The Estée Lauder Companies poprowadzi globalną Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi (Breast Cancer Awareness (BCA) Campaign). Coroczna Kampania Różowej Wstążki jest także hołdem oddawanym jej inicjatorce i współtwórczyni Evelyn H. Lauder. W ramach kampanii prowadzone będzie wiele działań profilaktycznych i informacyjnych. W tegorocznej edycji aż piętnaście marek kosmetycznych Estée Lauder połączy siły, aby zbierać fundusze na rzecz The Breast Research Foundation®, wspierającej edukację i badania medyczne. Wśród nich znajdą się marki La Mer i Bobbi Brown. W czasie trwania kampanii w sprzedaży pojawi się specjalna edycja kremu do rąk The Hand Treatment La Mer, a także limitowany The Pink Set, zawierający róż Embossed French Pink Blush i pędzel Mini Face Blender Brush. Częśc dochodu ze sprzedaży produktów wesprze badania fundacji.
LA MER The Hand Treatment
Kojące składniki nawilżające zawarte w The Hand Treatment natychmiast łagodzą skórę dłoni, jednocześnie zmniejszając w wyraźny sposób starcze plamki. Opracowany z wykorzystaniem bogatego w odżywcze składniki Miracle Broth™ od La Mer, The Hand Treatment poprawia ogólną kondycję skóry, dzięki czemu ręce wyglądają młodziej i są bardziej miękkie.
Kluczowe składniki:
- Algi morskie – reagujące na światło algi wiążą wilgoć w skórze, jednocześnie wytwarzając ochronną barierę z substancji zmiękczających, aby zapobiegać odwodnieniu i chronić skórę.
- Kompleks rozświetlający skórę – stworzony z silnie działających przeciwutleniaczy; pomaga optycznie zmniejszyć przebarwienia, jednocześnie zapobiegając ich powstawaniu w przyszłości. Dostarczony za pomocą Deconstructed Waters™ La Mer, pomaga poprawić koloryt i klarowność skóry.
- Namegnetyzowany turmalin i morskie/witaminowe aktywne składniki – piezoelektryczne minerały zmieniają masaż w energię, która błyskawicznie poprawia krążenie, odświeżając wygląd skóry. Połączone z morskimi i witaminowymi aktywnymi składnikami odmładzają i odświeżają dłonie.
Aplikacja: Należy rozprowadzić na dłoniach i ramionach, a następnie wmasować w skórę. Krem należy stosować dwa razy dziennie lub w ciągu dnia, ilekroć dłonie potrzebują odświeżenia i odprężenia. Kosmetyk można stosować także na stopy, pięty, lub skórki – wszędzie tam, gdzie skóra jest sucha, szorstka lub spękana.
Pojemność: 100 ml
Cena: 369 PLN
Produkt dostępny jedynie w wybranych perfumeriach Douglas.
BOBBI BROWN
Zestaw French Pink Set – Róż Embossed French Pink Blush i pędzel Mini Face Blender Brush
Na cześć Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi Bobbi Brown Cosmetics wciąż wzmacnia pozycję kobiet i zapewnia im niezbędne narzędzia, aby z ładnych przeobrażały się w pretty powerful. Kontynuując tradycję naturalnego piękna i wspierając wysiłki Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem (BCA) Estée Lauder Companies, Bobbi Brown oferuje zestaw w limitowanej edycji, zawierający Pink Ribbon Embossed French Pink Blush i Mini Face Blender Brush. French Pink Blush, nałożony na szczyty kości policzkowych przy użyciu różowego Mini Face Blender Brush, nadaje policzkom delikatny, świeży i ładny kolor.
„Kiedy czujesz się dobrze w swojej skórze, nie ma żadnych granic tego, co możesz zrobić – i to jest pretty powerful”. – Bobbi Brown
Pojemność: 8 g
Cena: 232 zł
Darowizna przy zakupie 1 szt: 46 zł
Kwota dotacji: Bobbi Brown Cosmetics przeznaczy $10 z ceny każdego zakupu limitowanej edycji tego zestawu na rzecz The Breast Cancer Research Foundation®.
Produkt dostępny jedynie w wybranych perfumeriach Douglas.
Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estee Lauder
Kampania BCA która została zapoczątkowana w 1992 r., prowadzona jest dzisiaj w ponad 70 krajach. W jej wyniku zebrano ponad 35 milionów dolarów, dzięki których ufundowano 140 grantów Breast Cancer Research Foundation® (Fundacji Badań nad Rakiem Piersi) na badania medyczne. Tegoroczna edycja będzie obfitować w rozmaite działania informacyjne i profilaktyczne. Rozdawane będą miliony słynnych Różowych Wstążek oraz broszury informujące o korzyściach płynących z wczesnego wykrycia choroby oraz rozpowszechniające informacje na temat zdrowia piersi. Sprzedaż limitowanych edycji renomowanych kosmetyków, pozwoli zebrać fundusze na kolejne działania Kampanii. W ramach Global Illumination Initiative na różowo zostaną podświetlone najbardziej znane budynki i zabytki na całym świecie, aby zwrócić uwagę na problem raka piersi wśród kobiet. Znane osobistości wezmą udział w działaniach jako Światowi Ambasadorzy Kampanii Różowej Wstążki.
WIĘCEJ INFORMACJI: