MARKI KOSMETYCZNE ESTÉE LAUDER COMPANIES ANGAŻUJĄ SIĘ W WALKĘ
Z RAKIEM PIERSI POPRZEZ WSPIERANIE EDUKACJI I BADAŃ MEDYCZNYCH
– Limitowana edycja The Lip Balm La Mer i Peony Set Bobbi Brown
Jak co roku, także i tej jesieni The Estée Lauder Companies prowadzi kolejną edycję globalnej Kampanii Różowej Wstążeczki na rzecz Walki z Rakiem Piersi (Breast Cancer Awareness (BCA) Campaign). Kampania, której inicjatorką i współtwórczynią była Evelyn H. Lauder, ma na celu szerzenie informacji na temat zdrowia kobiet i zbiorkę funduszy na rzecz The Breast Research Foundation®. W tegorocznej edycji aż 15 marek kosmetycznych Estée Lauder połączy siły, by wspierać Fundację, która propaguje badania medyczne nad nowotworami piersi i prowadzi działania profilaktyczne. Wśród zaangażowanych znajdą się marki La Mer i Bobbi Brown, które przygotowały limitowane edycje kosmetyków oznaczonych różową wstążeczką. W trakcie kampanii w sprzedaży dostępna bedzie specjalna edycja zmiękczającego balsamu Lip Balm La Mer, idealnego na jesienne chłody oraz róż Peony Set Bobbi Brown w subtelnym kolorze peonii.
BOBBI BROWN Peony Set. Dostępny w limitowanej edycji kompakt zawiera róż w odcieniu piwonii z wytłoczoną w pudrze różową wstążką oraz minipędzel do twarzy.
Pojemność: 5.1 g
Cena: 240 PLN
LA MER The Lip Balm. Luksusowa, głęboko odbudowująca formuła w limitowanym opakowaniu zaprojektowanym z myślą o październiku błyskawicznie zmiękcza
i odmładza przesuszoną skórę ust, zapewniając jej uczucie ulgi.
Pojemność: 9 g
Cena: 245 PLN