WŁAŚNIE WYSTARTOWAŁA NOWA KAMPANIA TELEWIZYJNA KOLAGENOWEJ FORMUŁY PIĘKNA REMÉ, W KTÓREJ MARIETA ŻUKOWSKA I NATALIA KUKULSKA DZIELĄ SIĘ Z NAMI TYM, CZYM DLA KAŻDEJ Z NICH JEST PIĘKNO. SPOT REKLAMOWY BĘDZIEMY MOGLI ZOBACZYĆ W NAJWIĘKSZYCH STACJACH TELEWIZYJNYCH.
Należąca do USP Zdrowie, marka Remé prezentuje nowy spot reklamowy, jednocześnie rozpoczynając współpracę z nową ambasadorką marki. Do Mariety Żukowskiej dołącza – Natalia Kukulska. Artystki wspólnie wystąpiły w spocie wizerunkowym Kolagenowej Formuły Piękna Remé – suplementu diety z kolagenem, wspierającego naturalne piękno skóry, włosów i paznokci[1].
[1] cynk pomaga zachować zdrową skórę, włosy i paznokcie
Pomysł kreatywny jest kontynuacją poprzedniej kampanii, w której wybrzmiewa hasło: „Piękno jest w Tobie”. W nowej odsłonie ambasadorki zapraszają nas do swojego świata – zarówno zawodowego, jak i prywatnego. Możemy podejrzeć Marietę Żukowską w garderobie podczas przygotowań do wielkiego wyjścia, z kolei Natalia Kukulska uchyla drzwi swojego domowego, studia nagraniowego. Każda z nich dzieli się swoją definicją piękna. Dla Natalii Kukulskiej: „Piękno to harmonijna kompozycja”, natomiast dla Mariety: „Piękno to blask, który płynie z wnętrza”. Piękno to również czas, który spędzamy w towarzystwie bliskich, jak widać w materiale można go uprzyjemnić wspólnym delektowaniem się Kolagenową Formułą Piękna Remé.
Za produkcję spotu odpowiedzialny jest SELFISH 3 Production, reżyserię: Katka Michalak. Scenariusz i koncepcję kreatywną stworzyła agencja Enyo.
O MARCE:
Remé – to marka dla świadomych, aktywnych kobiet poszukujących rozwiązań wspierających wygląd i kondycję skóry, włosów i paznokci1 Kolagenowa Formuła Piękna Remé została stworzona z myślą o kobietach, które szukają kompleksowych rozwiązań wspierających ich naturalne piękno. Zawiera w swoim składzie opatentowane peptydy kolagenowe VERISOL®, których działanie zostało potwierdzone badaniami naukowymi[1]. Dodatkowo zawiera zestaw wyselekcjonowanych witamin i składników mineralnych (np. biotynę, cynk i witaminę C), które pomagają zachować zdrową skórę, włosy i paznokcie1. Remé występuje w 5 smakach, w postaci proszku, który rozpuszcza się w letniej wodzie lub soku, smoothie, a wersje caffe latte bardzo dobrze łączą się z mlekiem czy owsianką.
USP Zdrowie, właściciel Remé, jest [2] na rynku produktów i leków dostępnych bez recepty (OTC) w Polsce.
[1] Proksch, E. et al. (2014). Skin Pharmacology and Physiology, 27(1), 47–55. // Hexsel, D. et al. (2017). Journal of Cosmetic Dermatology, 16(4), 520–526. // Oesser S. (2020). Nutrafoods, 1:134-138. // Schunck M, et al. J Med Food. 2015 Dec;18(12):1340-8. // Proksch E, et al. Skin Pharmacol Physiol. 2014;27(3):113-9.