Nowości

Nowa twarz Estée Lauder

Nowy Jork, 15 listopada 2014 – marka Estée Lauder ogłosiła, że podpisała kontrakt z Kendall Jenner, nową gwiazdą mody i mediów społecznościowych. Kendall będzie pojawiać się w kampaniach reklamowych emitowanych w mediach cyfrowych, telewizyjnych i drukowanych. Będzie też odgrywać aktywną rolę w tworzeniu zawartości mediów społecznościowych, która pojawi się na wszystkich kanałach marki Estée Lauder, jak również na jej własnych.

Kendall Jenner

„Kendall reprezentuje nowoczesne piękno, zupełnie nowe pokolenie kobiet, które dzielą się swoim życiem 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu w wizualnie atrakcyjny sposób i jest pomostem pomiędzy światem mody, rozrywki i mediów społecznościowych”, powiedziała Jane Hertzmark Hudis, Global Brand President, Estée Lauder. „Kendall jest ucieleśnieniem „instagirl” . Jesteśmy podekscytowani, że będziemy  mogli  wykorzystać jej wizerunek, głos, energię i nadzwyczajną moc w świecie mediów społecznościowych by przedstawić  Estée Lauder milionom młodych kobiet na całym świecie.”

„Reprezentować tak wspaniałą markę to uczucie jak ze snu – to niesamowite wyróżnienie, zupełnie onieśmielające” powiedziała Kendall Jenner. „Kiedy się o tym dowiedziałam, byłam za kulisami tygodnia mody w Paryżu, a przez cały ten czas musiałam utrzymać tę informację w tajemnicy. Jestem szczęśliwa i podekscytowana, że mogę się już tą wiadomością podzielić i być częścią Estee Lauder.”

Kendall ma zdumiewającą moc w mediach społecznościowych wynikającą z ponad 30 mln fanów na Instagramie, Twitterze i Facebooku, co sprawia, że jest modelką numer jeden w social mediach, z szybko rosnącą globalną publiczością. W ostatnim roku Kendall odnotowała również błyskawiczne przyspieszenie kariery w świecie mody i urody, czego znakiem jest podpisanie kontraktu z marką Estée Lauder , jak również 13-stronicowa sesja mody w grudniowym wydaniu amerykańskiego Vogue’a sfotografowana przez Patricka Demarchelier.

Kendall po raz pierwszy pojawiła się na wybiegach tygodni mody w lutym br, idąc w pokazie kolekcji jesień/zima 2014 Marca Jacobsa. Wkrótce potem zadebiutowała w kolekcji mody Haute Couture Chanel, a następnie wystąpiła w pierwszej kampanii reklamowej dla domu mody Givenchy  na sezon jesień/zima 2014. Od tego czasu Kendall pojawia się w pokazach mody wiodących projektantów, takich jak Balmain, Dolce & Gabbana, Fendi. Była też obecna na czerwonym dywanie najmodniejszych imprez tego roku, w tym na Met Gala, na Festiwalu Filmowym w Cannes i MTV Video Music Awards.

Kendall pracowała z większością wpływowych fotografów mody na świecie, takimi jak Patrick Demarchelier, Mert & Marcus, Mario Sorrento i Mikael Janssen, i pojawiła się w wielu czasopismach, począwszy od awangardowego LOVE, po biblię mody VOGUE Paris, W oraz ośmiostronicowy artykuł w Interview, który zablokował stronę internetową pisma jak tylko wywiad stał się dostępny online.

Kendall od długiego czasu wspiera fundację Ryan Seacrest, organizację non-profit 501 (c)(3), zajmującą się inspirowaniem dzisiejszej młodzieży poprzez inicjatywy rozrywkowe i edukacyjne.

O Estée Lauder

Estée Lauder jest flagową marką firmy The Estée Lauder Companies Inc. Jej produkty sprzedawane są w ponad 150 krajach i terytoriach na świecie. Estée Lauder jest znana z zaawansowanych technologicznie, wysokiej jakości produktów, które cieszą się reputacją innowacyjności, wyrafinowania i najwyższej jakości. Estée Lauder stworzyła jedne z najbardziej kultowych produktów do pielęgnacji skóry, makijażu i zapachowych, które są kochane przez kobiety na całym świecie.

Możesz również polubić…