Gorący news nie z tej galaktyki! Marka Stars from The Stars przedstawia nowe gwiazdy tego sezonu i szturmem zdobywa Twitch! Do grona ambasadorek marki nieziemskich kosmetyków do świadomej pielęgnacji i makijażu dołączają nowe gwiazdy internetu – Wersow oraz Fusialka. Influencerki promują produkty, które przenoszą makijaż w inny wymiar! W trzecim sezonie Stars from the Stars wchodzi w świat gamingu i jako pierwsza polska marka rozpoczyna szeroką kampanią promocyjną na Twitch. Kampania influencerska obejmuje cykl działań we współpracy z marką w social mediach (TikTok, Instagram) oraz dedykowaną sesję zdjęciową.
Stars from The Stars to pierwsza w Polsce influencerska marka naturalnych, wegańskich kosmetyków do świadomej pielęgnacji włosów i ciała oraz makijażu, współtworzona we współpracy z najpopularniejszymi gwiazdami Internetu. W każdym sezonie produkty marki promuje ponad 100 topowych influencerów. Sekret produktów marki Stars from The Stars tkwi w niebiańskich składnikach aktywnych – nieziemskie formuły kosmetyków są oparte na cudownym składniku, jakim jest kamień księżycowy oraz wyselekcjonowanej kompozycji naturalnych ekstraktów i olejków o niezrównanej skuteczności. Marka pozwala odkrywać wszechświat dbania o siebie w duchu indywidualizm, akceptacji i dobrej zabawy w towarzystwie największych gwiazd.
Nowe ambasadorki trzeciego sezonu
W tym sezonie marka stawia na współpracę z youtuberką Weroniką Sową, znaną w sieci jako Wersow oraz Kasią Bożek, występującą pod pseudonimem Fusialka. Influencerki zachwycają w trzecim sezonie kampanii promującej produktowe do makijażu kosmicznej marki Stars from the Stars. Wersow to aktualnie jedna z najbardziej wpływowych influencerek w Polsce. Jest pomysłową twórczynią, która swoimi filmami chce przekazywać widzom dobrą energię, spędzając intensywnie dzień, testując nowe aktywności lub organizując niespodzianki swoim bliskim. Jest miłośniczką szeroko pojętej mody, zna aktualne trendy i inspiruje obserwatorów.
Fusialka jest pasjonatką gier komputerowych – w szczególności Counter-Strike: Global Offensive, chociaż pierwsze kroki stawiała w kultowej wersji 1.6. Jako proplayerka wielokrotnie uczestniczyła w turniejach CS:GO, osiągając pasmo sukcesów. Poza gamingiem, uwielbia spędzać czas ze zwierzętami. Jeździ konno i ma pięknego psa Drakona. Jej najnowszą pasją stała się motoryzacja, dzięki czemu coraz częściej można oglądać jej zmagania na torach wyścigowych. Jako włosomaniaczka systematycznie pielęgnuje swoje długie, ciemne włosy.
Kampania promocyjna z influencerkami w roli głównej potrwa 3 miesiące i skupiać się będzie na promowaniu nowości marki- kosmetyków do makijażu.
Twich.tv- alternatywny świat gamingu
Marka Stars from The Stars w trzecim sezonie stawia również na gaming i wspólne odkrywanie alternatywnego świata. Rozpoczęła pierwszą tego typu współpracę z serwisem streamingowym – twitch.tv. To miejsce, gdzie streamerzy dzielą się z milionową społecznością wszystkim, co kochają, jednocześnie tworząc swój własny zakątek w Internecie. Współpracy towarzyszyć będzie kampania promocyjna z influencerkami gamingowymi.
A to nie koniec niespodzianek. Stars from The Stars realizując nową strategię trzeciego sezonu, już niebawem ogłosi kolejne newsy gamingowe, o których na pewno będzie głośno.
Partnerem marketingowym Stars from The Stars jest również TikTok. Marka bardzo intensywnie zaistniała na tym kanale i w szybkim czasie osiągnęła sukces, a sama platforma jest wiodącym kanałem budowania wizerunku marki.
Produkty marki są dostępne w sklepie na https://starsfromthestars.pl/ oraz
w Drogeriach Rossmann.