Kiedy ostatnio miałaś swój Great Hair Day? Kiedy Twoje włosy zachwyciły Cię tak, że patrząc w lustro miałaś ochotę krzyknąć „Oh My Gold!”? Badania przeprowadzone przez markę Pantene oraz Uniwersytet Yale wskazują, że tylko 1 na 10 kobiet jest zadowolona ze swoich włosów i każdego dnia cieszy się swoim Great Hair Day. Jednym z powodów tak niskiego wskaźnika zadowolenia może być brak odpowiedniego nawilżenia i odżywienia włosów.

Great Hair Day to nie tylko imponująca objętość i idealna tekstura włosów. To przede wszystkim poczucie szczęścia, komfortu psychicznego, ale także gotowość do działania i przekonanie, że mogę osiągnąć wszystko to, co chcę. Dlatego misją Pantene jest zapewnienie większej ilości kobiet zadowolenia z włosów przez uwolnienie #PowerOfHair.

Jak uzyskać efekt OMG (Oh My Gold!)?! Kluczem do zdrowych i lśniących włosów jest odpowiednia pielęgnacja, czyli ich prawidłowe mycie, nawilżenie i odżywienie. Statystycznie tylko 50% kobiet używa odżywki po każdym myciu, argumentując to szybszym przetłuszczaniem się włosów, ich opadnięciem lub nieestetycznym wyglądem. Czas to zmienić! Już 15 października wystartuje nowa kampania Pantene, w której marka #1 w świecie pielęgnacji włosów po raz kolejny stawia na edukację. Tym razem przekazując wiedzę dotyczącą odpowiedniego dopasowania odżywki do poszczególnych typów włosów.

Marka zaangażowała w działania promocyjne 4 Ambasadorki Pantene: Karolinę Pisarek, Katarzynę Zielińską, Natalię Kukulską oraz Lidię Popiel, a kampania obejmuje telewizję, prasę oraz internet.

Kampania otrzyma wsparcie w postaci działań konsumenckich i warsztatów z każdą z Ambasadorek.
Reklamy telewizyjne wyprodukowane zostały przez dom filmowy Film Produkcja, wyreżyserowane przez Marcina Filipka i opracowane przez Agencję Grey Group. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Polska, a wsparcie PR zapewnia Agencja Partner of Promotion.