Jesień 2014 to dla The Estée Lauder Companies kolejna edycja globalnej Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi (Breast Cancer Awareness (BCA) Campaign). Kampania Różowej Wstążki prowadzona każdego roku, jest kontynuacją działań na rzecz zdrowia kobiet, które rozpoczęła Evelyn H.Lauder, inicjatorka i współtwórczyni BCA. W tegorocznej edycji marki kosmetyczne Estée Lauder wesprą zbiórkę funduszy na rzecz The Breast Research Foundation®, która prowadzi działania profilaktyczne, rozwija edukację oraz wspiera badania medyczne nad nowotworami piersi. Wśród nich znajdą się marki La Mer i Bobbi Brown. W czasie kampanii w sprzedaży dostępna bedzie specjalna edycja kremu do rąk The Hand Treatment La Mer, a także kolekcja błyszczyków do ust Bobbi Brown w różowych odcieniach. Część dochodu ze sprzedaży produktów wesprze badania fundacji.
LA MER The Hand Treatment
Kojące składniki nawilżające zawarte w The Hand Treatment natychmiast łagodzą skórę dłoni, jednocześnie zmniejszając w wyraźny sposób starcze plamki. Opracowany z wykorzystaniem bogatego w odżywcze składniki Miracle Broth™ od La Mer, The Hand Treatment poprawia ogólną kondycję skóry, dzięki czemu ręce wyglądają młodziej i są bardziej miękkie.
Kluczowe składniki:
- Algi morskie – reagujące na światło algi wiążą wilgoć w skórze, jednocześnie wytwarzając ochronną barierę z substancji zmiękczających, aby zapobiegać odwodnieniu i chronić skórę.
- Kompleks rozświetlający skórę – stworzony z silnie działających przeciwutleniaczy; pomaga optycznie zmniejszyć przebarwienia, jednocześnie zapobiegając ich powstawaniu w przyszłości. Dostarczony za pomocą Deconstructed Waters™ La Mer, pomaga poprawić koloryt i klarowność skóry.
- Namegnetyzowany turmalin i morskie/witaminowe aktywne składniki – piezoelektryczne minerały zmieniają masaż w energię, która błyskawicznie poprawia krążenie, odświeżając wygląd skóry. Połączone z morskimi i witaminowymi aktywnymi składnikami odmładzają i odświeżają dłonie.
Aplikacja: Należy rozprowadzić na dłoniach i ramionach, a następnie wmasować w skórę. Krem należy stosować dwa razy dziennie lub w ciągu dnia, ilekroć dłonie potrzebują odświeżenia i odprężenia. Kosmetyk można stosować także na stopy, pięty, lub skórki – wszędzie tam, gdzie skóra jest sucha, szorstka lub spękana.
Pojemność: 50 ml
Cena: 215 PLN
Produkt dostępny w wybranych perfumeriach Douglas i salonie firmowym Estee Lauder w Galerii Mokotów.
Bobbi Brown Lip Gloss
Dla każdej kobiety, która lubi połysk na ustach, Bobbi Brown stworzyła blyszczyki w dziewczęcych odcieniach różu, które nadają naturalny kolor ustom jednocześnie je pielęgnując.
Kluczowe składniki:
- Olejki Jajoba i Awokado natychmiast nawilżają
- Ekstrakt z Aloesu koi usta
- Przeciwutleniacze Witamina C i E chronią przed działaniem wolnych rodników
- Witamina A redukuje widoczność niewielkich linii
- Wanilia nadaje miły zapach
Pojemność: 4 x 4 ml
Cena: 165 zł
Kwota dotacji: 20% dochodów ze sprzedaży produktów limitowanych edycji przekazywane jest na badania nad lekiem na rakiem piersi prowadzone w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym Szczecinie.
Produkt dostępny w wybranych perfumeriach Douglas oraz salonie formowym Bobbi Brown w CH Pl. Unii Lubelskiej.
Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estee Lauder
Kampania BCA która została zapoczatkowana w 1992 r., prowadzona jest dzisiaj w ponad 70 krajach. W jej wyniku zebrano ponad 35 milionów dolarów, dzięki których ufundowano 140 grantów Breast Cancer Research Foundation® (Fundacji Badań nad Rakiem Piersi) na badania medyczne. Tegoroczna edycja będzie obfitować w rozmaite działania informacyjne i profilaktyczne. Rozdawane będą miliony słynnych Różowych Wstążek oraz broszury informujące o korzyściach płynących z wczesnego wykrycia choroby oraz rozpowszechniające informacje na temat zdrowia piersi. Sprzedaż limitowanych edycji renomowanych kosmetyków, pozwoli zebrać fundusze na kolejne działania Kampanii. W ramach Global Illumination Initiative na różowo zostaną podświetlone najbardziej znane budynki i zabytki na całym świecie, aby zwrócić uwagę na problem raka piersi wśród kobiet. Znane osobistości wezmą udział w działaniach jako Światowi Ambasadorzy Kampanii Różowej Wstążki.