Nowości

Jamie Cockerill, główny projektant luksusowej marki Jitrois, stworzył nowe stroje firmowe Sephora

Od połowy lipca wszystkie konsultantki i konsultanci pracujący w perfumeriach Sephora w całej Europie oraz w Azji, w tym także w Polsce, noszą nowe, stylowe stroje firmowe. Zaprojektował je młody, utalentowany projektant brytyjski, Jamie Cockerill, absolwent londyńskiej Central Saint Martins College of Art and Design – słynnej na całym świecie kuźni talentów, mekki aspirujących projektantów mody i współczesnego designu.

Jamie_Cockerill

Jamie jest zwycięzcą konkursu na najlepszy projekt stroju firmowego dla pracowników Sephora prowadzonego pod patronatem Grupy LVMH, największego globalnego koncernu dóbr luksusowych, właściciela takich marek modowych jak Dior, Fendi czy Louis Vuitton. To już kolejny flirt Sephora ze światowej sławy projektantami. Stroje oraz akcesoria dla Sephora projektowali m.in. Jean Paul Gaultier, Christian Lacroix, Paco Rabanne, Marc Jacobs, Karl Lagerfeld czy Karim Rashid. W USA za aktualne stroje konsultantów Sephora odpowiedzialny jest Prabal Gurung, ulubiony projektant Michelle Obamy.

 

„Naszą ambicją było stworzenie stroju podkreślającego śmiały charakter marki, ale takiego, który mocno osadzony jest w świecie mody i trendów. Międzynarodowe jury doceniło zwycięski projekt również za to, że uwzględniał on potrzeby konsultantów Sephora na co dzień pracujących w perfumeriach – wygodę, praktyczność oraz dobrej jakości tkaniny. Jurorzy docenili kreatywność i odwagę koncepcji młodego projektanta, który stworzył też stylowe pasy na przybory do makijażu. Jamie nadał całości stroju stylowy miejski szyk, nawiązując jednocześnie do kodów wizualnych Sephora” – powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR Sephora Polska.

Jamie_Cockerill_stroje_Sephora

Jamie Cockerill uznawany jest za wschodzącą gwiazdę świata mody. Już teraz jest głównym projektantem mody damskiej i męskiej dla francuskiej marki luksusowej Jitrois, która słynie z niepowtarzalnych skórzanych kreacji.

 „Chciałem, aby nowe stroje odzwierciedlały DNA Sephora, czyli przykuwającą uwagę i niepowtarzalną architekturę perfumerii, wyraziste barwy i niepokornego ducha marki” – powiedział Jamie Cockerill.

Nowe stroje zostały opracowane tak, by świetnie wyglądały na różnych typach sylwetek. Czerń, dominujący kolor w kodzie wizualnym Sephora został uzupełniony o wyraziste, graficzne wstawki w kolorze ognistej czerwieni – firmowy „płomień” na damskich tunikach oraz przy mankiecie i wzdłuż rozcięcia. Ten sam kolor pojawia się przy kołnierzyku męskiej wersji stroju, czyli czarnej koszuli. Uzupełnieniem uniformu są wąskie czarne spodnie. Stroje występują w wersji letniej: z rękawami ¾ przy tunice i krótkimi przy koszuli oraz w wersji zimowej, z długimi rękawami.


Możesz również polubić…